Jerzy Dudek znów tańczy. Tym razem w międzynarodowej kampanii Heinekena #ShareTheDrama

Jerzy Dudek znów tańczy. Tym razem w międzynarodowej kampanii Heinekena #ShareTheDrama

Heineken dumnie wspiera piłkę nożną od 2005 roku, dlatego do najnowszej kampanii zaangażował legendy footballu - Jerzego Dudka, Ronaldhinio i Ruuda van Nistelrooya. Cała trójka, przypomina w spotach momenty, które na zawsze zapisały się w pamięci kibiców. Dudek tańczy, tak jak w słynnym meczu Liverpoolu z AC Milan zakończonym rzutami karnymi, Ronaldhinio strzela gola, przepuszczając piłkę pod nogami obrońców ustawionych w murze przed bramką, van Nistelrooy szarżuje z piłką przez pół boiska, mijając przeciwników i pokonując bramkarza.

Heineken przekonuje, że mecze piłkarskie są jak wielkie produkcje filmowe, z udziałem najlepszych graczy świata, które wzbudzają ogromne emocje. Takie wydarzenia najlepiej oglądać w gronie przyjaciół, nie zapominając o zimnym piwie.

źródło: Publicis.it

sznyt tygodnia

Maserati wypuści limitowaną edycję SUV-ów o mocy 590 KM 1
Maserati wypuści limitowaną edycję SUV-ów o mocy 590 KM
Polski plakat - towar eksportowy na wagę złota 2
Polski plakat - towar eksportowy na wagę złota
Morgan Motor Company wypuści osiem ręcznie skręcanych Aero GT 3
Morgan Motor Company wypuści osiem ręcznie skręcanych Aero GT
Tak wygląda Rolls-Royce Phantom VIII po tuningu 4
Tak wygląda Rolls-Royce Phantom VIII po tuningu
BMW jak Netflix. Producent ogłosił program subskrypcyjny 5
BMW jak Netflix. Producent ogłosił program subskrypcyjny

najnowsze