Chanel sprzedaje piłki do tenisa za 450$

Chanel sprzedaje piłki do tenisa za 450$

Tenisowe piłeczki z logo Chanel to kolejny, po boomerangu za 2000$, dodatek w ofercie francuskiego domu mody, na którego czele od lat stoi Karl Lagerfeld. Piłeczki są cztery, mają perłowo-biały kolor, są standardowych rozmiarów i prawdopodobnie wykonane są z tych samych materiałów co wszystkie inne dziesięć razy tańsze odpowiedniki Jak przystało na produkt z tak znakomitym logo, są oczywiście zapakowane w skórzaną saszetkę, bo ich właściciel z pewnością nie pozwoliłby sobie na przechowywanie ich w zwykłym plastikowym pojemniku jak inni śmiertelnicy.

W razie gdybyście potrzebowali też rakiety, Chanel pomyślało o wszystkim.

Zastanawiamy się czy decyzja o wypuszczeniu właśnie takiego sprzętu miała związek z tym, że Anna Wintour - przyjaciółka Lagerfelda i legendarna redaktorka Vogue'a, jest wielką pasjonatką tenisa. Czyżby Karl chciał się trochę podlizać surowej Annie?

sznyt tygodnia

najnowsze